Internet Download Manager 6.15 Build 15 Final Retail نرم افزاری جهت افزایش 5 برابری سرعت، از سرگیری و ادامه و برنامه ریزی دانلود می باشد. IDM امکان بازیابی جامع خطاها و توانایی ادامه دانلود در زمان قطع ارتباط اینترنت، مشکلات شبکه، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و یا قطع برق غیر منتظره و راه اندازی مجدد سیستم می باشد. رابط کاربری ساده و گرافیکی این نرم افزار محیط آن را دوستانه و استفاده آن را آسان کرده است.
Internet Download Manager یک شتاب دهنده منطقی است که دارای ویژگی تقسیم هوشمندانه فایل های دینامیک و تکنولوژی امن دانلود به صورت چند بخش می باشد که سبب تسریع در عمل دانلود خواهد شد. بر خلاف سایر برنامه های مدیریت دانلود و شتاب دهنده های اینترنت، این نرم افزار در طول فرایند دانلود، فایل ها را به صورت دینامیک دریافت می کند و بدون اتصال اضافی دیگر، از اتصالات فعال برای رسیدن به بهترین عملکرد شتاب استفاده می کند.


این نرم افزار از سرور های پروکسی، پروتکل های FTP و HTTP، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، فایل های صوتی MP3 و ویدئویی MPEG پشتیبانی می کند. IDM به صورت خودکار و یکپارچه با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا، موزیلا فایرفاکس، موزیلا فایربرد، آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب ادغام می شود. شما همچنین قادر به کشیدن و رها کردن فایل ها یا استفاده از خط فرمان این نرم افزار می باشید. این نرم افزار قادر است در مدت زمان معینی از اینترنت شما استفاده کند و پس از اتمام دانلود فایل مورد نظر شما، اتصال اینترنت را قطع و یا حتی کامپیوتر شما را خاموش کند.
ویژگی های دیگر این نرم افزار شامل پشتیبانی از چند زبان، پیش نمایش فایل های فشرده، دسته بندی دانلود، زمانبندی حرفه ای، داشتن صدا برای اتفاقات مختلف، پشتیبانی از HTTPS، امکان تعریف نوبت و صف کردن دانلود ها، آموزش و راهنمای html، بررسی فایل های دانلود شده از نداشتن ویروس، امکان محدود کردن میزان مصرف پهنای باند و اینترنت، شتاب دهنده دانلود و بسیاری دیگر می باشد.
همچنین در نرم افزار Internet Download Manager پانلی برای پخش کننده های وب وجود دارد که برای دانلود ویدئوهای فلش از وب سایت های یوتیوب، MySpaceTV، ویدئوهای گوگل و … می باشد. پشتیبانی از پروتکل MMS، پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز، طراحی مجدد موتور دانلود، سکپارچه سازی منحصر به فدر با مرورگرهای مختلف، نوار ابزار بهبود یافته و تعداد زیادی از دیگر پیشرفت ها و ویژگی های جدید از ویژگی های دیگر این نرم افزار هستند.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:


- پشتیبانی از تمامی مرورگرهای محبوب نظیر IE، AOL، MSN، Mozilla، Netscape، Firefox، Avant Browser و بسیاری دیگر با قابلیت هماهنگ سازی
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر با تکنولوژی هوشمند تقسیم فایل و شتاب دادن سرعت دانلود
- امکان ادامه دانلود در زمان قطع اتصال، خاموش شدن سیستم، قطع برق، مشکلات شبکه و …
- افزایش سرعت و شتاب دانلود و آغاز دانلود با یک کلیک
- نصب سریع و آسان
- امکان اتصال در زمان معین
- ایجاد و برنامه ریزی چندین صف دانلود برای دانلود یا هماهنگ سازی
- قطع اتصال یا خاموش کردن خودکار کامیوتر پس از اتمام دانلود
- سفارشی سازی دکمه ها و ستون ها در پنجره اصلی نرم افزار
- دارای پوسته ها و نوار ابزارهایی با سبک های مختلف
- امکان طراحی پوسته برای نرم افزار
- دانلود ویدئوهای آنلاین از سایت های محبوب نظیر YouTube، MySpaceTV، و Google Video
- بررسی دانلودهای شما از ویروس ها و تروجان ها
- بررسی خودکار فایل های دانلود شده مانند نرم افزار های AdAware، Avast، Spybot، AVG Anti-Virus، McAfee، SpywareBlaster، CCleaner و … برای محافظت از کاربران از دانلود فایل های خطرناک
- امکان کشیدن و رها کردن لینک ها
- امکان دانلود کامل یک وب سایت برای مرور آفلاین و یا دانلود فقط عکس ها با امکان دانلود دوره ای برای همسان سازی تغییرات
- پشتیبانی از انواع سرورهای پروکسی نظیر Microsoft ISA، و سرورهای پروکسی FTP
- دانلود فایل های متعدد و مرتبط با صفحه جاری
- امکان دسته بندی و سازماندهی فایل های دریافتی با استفاده از طبقه بندی
- دسترسی به بسیاری از سرور های پروکسی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
- تعیین محدودیت و سهمیه برای دانلود
- امکان بروز رسانی سریع
- تقسیم بندی دینامیک
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی
- و …



راهنمای نصب:


1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.


دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 5.16 مگابایت
رمز فایل : www.melidownload.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: